vineri, 27 martie 2015

Tradarea, Infidelitatea si Iresponsabilitatea distrug Familia

10392550_1605705339648904_6583702043731912932_n

Astazi am citit articolul unui prieten si m-a rascolit foarte tare, el scria acolo despre multe semne si motive care ar trebui sa-ti dea de inteles ca esti inselat, tradat, de un partener infidel. Pentru mine este foarte dureros acest subiect, fiindca am fost tradata in dragoste de chiar fostul meu sot, tatal copiilor mei. Cand o fata este tanara, neexperimentata si educata in spiritul familiei cu principii solide de viata, cand fata se pregateste din copilarie si viseaza sa fie mireasa, asteptand un ” Fat Frumos ” ca in povesti,  cand se pastreaza pura si curata pentru mariajul mult asteptat, lovitura este si mai dura.

Nu mai pun la socoteala replicile si juramintele pe care le spunem mecanic si la primarie si la biserica, pentru a pleca mai repede la reustaurant la distractie, unde se bea si se mananca, urandu-le toti cei din jur ” casa de piatra ” tinerilor casatoriti si m-am intebat mereu de ce acesta expresie ? Stiu ca toate casele sunt de piatra, sau erau candva si din paie, din lut, prin copaci, bordeie… de ce nu se ureaza la nunta ” casnicie fericita ” mai bine ?

10462988_1395462054097234_6533820835037665643_n

Am vazut multi oameni indragostiti, fie femei, fie barbati, cei care iubsc cu adevarat, care se dedica persoanei iubite integral, care respecta si ajuta persoana iubite in tot ce face si nu o conditioneaza, nu o cenzureaza si nu o ingradeste cu nimic, ci ii da aripi ca sa zboare, tocmai acei oameni se trezesc strapunsi in inima cu sageata infidelitatii, isi frang aripile, cad si se lovesc atat de tare, incat cu greu se mai ridica. Acestia vor fi marcati pe viata si nu stiu daca se vor mai aventura intr-o casnicie asumandu-si orice riscuri, mai ales ca lumea intreaga, se scuza ca toata lumea inseala, toata lumea este inselata, ca asa este si ca asa va fi mereu, asta nu ma consoleaza pe mine si nu-mi plac compormisurile.

Ei, eu nu m-am adaptat la aceste reguli, de aceea sunt de foarte mult timp singura, fiindca imi este teama, ca voi fi iarasi lovita crunt in inima, ca voi ” strica iarasi orzul pe gaste ”, ca voi suferi de alta depresie si am crezut ca niciun barbat nu merita atata suferinta, mai ales cand ai si copii de crescut, doar daca as gasi sufletul meu pereche, adevarata mea jumatate din care probabil am fost divizata candva, la razvratirea noastra cand am fost alungati din Paradis, aici pe Pamant unde ne chinuim in focurile iadului cu tot felul de boli, incepand de la infidelitate care darama omul psihic, depresiile, la bolile fizice de inima, rinichi, ficat, aparate circulatorii si locomotorii, pana la paralizii partiale sau totale.

10906298_1572665806304191_5518528549326563900_n

Totul vine de la tradarea in dragsoste intre partenerii de viata, intre partenerii de afaceri, intre partenerii de vacante, intre frat, surori, rude, totul este o jungla, iar tradarea si infidelitatea stau la panda intr-un colt gata sa atace pe oricine iubeste cu adevarat. Cei care nu iubesc, trec prin viata ca si actorii, mandrindu-se ca sunt isteti, calca peste cadavre, dar cand in final le vine randul, raman socati, fiindca totul in lumeaasta este realizat dupa ” Legea Bumerangului ”,  ce oferi, aia primesti in schimb si ma intreb, daca eu nu nu mi-am inselat barbatul, eu de ce am fost tradata, daca viata functioneaza dupa legile moralitatii universale si legea bumerangului ? Sau este plata unei legi karmice dintr-o viata anterioara, ai idee prietene ?


Un comentariu: