joi, 26 martie 2015

Mare dilema cu Laptop Refurbished





Fiindca mai sunt cateva zile pana la ziua mea de nastere ma grabesc sa-mi aleg un cadou pentru sufletelul meu si ce poate fi mai frumos decat sa-mi cumpar alt laptop findca am ajuns dependenta de internet, o boala grava pe care momentan nu vreau sa o vindec, dimpotriva, vreau sa ma rasfat cu un cadou superb si pentru asta trebui sa intru pe internet sa vad care sunt noutatile, preturile si promotiile la acest capitol. Cum in ultimul timp, m-am facut cam lenesa si nu-mi mai place sa colind magazinele, sa intreb vanzatorii ce si cum, fiindca nici nu mai am incredere in ei findca fiecare isi lauda marfa in felul lui, m-am gandit ca e cel mai bine sa apelez la magazinele online cu acest gen de produse.


Mi-a atras atentia un dispozitic care se numeste Laptop Refurbished dar vad ca sunt mai multe tipuri, cu preturi diferite si ma cam incurc. Bine ca sunt mai  multe tipuri, pana imi aleg unul e bine sa ma informez cu procedurile online de comanda, plata si livrare. Spre surprinderea mea, in mod foarte placut, am descoperit pe acest site cateva facilitati, are sediul si magazinul de desfacere in Bucuresti, dar care livreaza comenzile confirmate telefonic,  in 24 ore in toata tara cu transport gratuit in 500 localitati mai mari, iar de acolo si pana la localitatile mai mici, clientul suporta pretul trnaspotului avand o lista pe site, iar orasul meu este printre cele cu transport gratuit direct la usa mea, prin serviciu de curierat rapid, plata ramburs, sau online cu cardul.



Comanda cadoului meu, se face prin inregistrare pe site, ca si utilizator, cumparator persoana fizica sau firma,  se emite factura, chitanta si tot ce trebuie cu certificat de garantie, clientul fiind protejat prin legile aferente acestui gen de comercializare online, au si politica de returnare produs sigilat, cu defectiuni sau pur si simplu, inlocuirea comenzii, platindu-se doar transportul, ce mai asteptam ? Haideti la cumparaturi, cu cardul avantajos, in rate lunare ! Produsele sunt noi, sigilate, originale, ajung la mine in 24 ore de la confirmarea comenzii si iata cadoul la usa. Dragi prieteni, eu am o mare dilema, fiindca nu ma pricep deloc la genul acesta de calculatoare, va rog pe voi, daca va pricepeti mai bine sa-mi spuneti care Laptop Refurbished sa comand din toate produsele afisate pe site, fiindca ma grabesc sa-mi fac cadoul de ziua mea de nastere ? Va multumesc anticipat !
 

 

3 comentarii: