joi, 26 martie 2015

Este normal ca un barbat sa se casatoreasca cu sora vaduvei sale ?



Asa suna aseara intrebarea fondatoarei unui grup de pe facebook, cu peste 11 600 de membri, de Romani din Spania, care in doua ore, din punctul meu de vedere, a batut recordul national, european dar si international la comentarii de la cele mai bune pana la cele mai traznite, cu raspunsuri la intrebarea ” Este bine ca un barbat sa se casatoreasca cu sora vaduvei sale ” ?

                            135825_verighetele-01

Imi parea rau ca am intervenit si am dat si eu de 3 ori acelasi raspuns desi nu sunt in Spania si credeam ca e cel corect, ca nu mai scapam de sunetele activate la comentarii, pe fiecare secunda cling si gata comentariul. Unul dupa altul, in care unii isi dadeau cu parerea ca omul s-a indragostit si gata, cine poate sa-l opreasca ? Ca nu sunt legi care pot opri astfel de casatorii, nefiind incest sau alte chestii legale sau religioase.

Altii isi dadeau cu parerea si spuneau ca daca pe lumea asta s-au casatorit persoane de acelasi sex, femei intre ele si barbatii intre ei, daca s-au casatorit si travestitii, de ce nu s-ar ” casatori un barbat cu sora vaduvei sale ”, ei nu vedeau nicun inconvenient. Nu am cum sa redau aici toate comentariile fiindca nici daca se dadeau carnati si bere de pomana si nu ne strangeam atat de multi romani sa dam raspuns la o intrebare – capcana – atat de simpla. 

                    verigheta_01-680x420

Eu am cont pe facebook din primele luni de la aparitia site-ului si nu am mai vazut asa ceva, mi-am intrebat si cativa prieteni din cei aproape 5 000  cat si vreo cateva mii de urmaritori, am intrebat prieteni si din alte tari si mi-au recunoscut ca nici ei nu au mai vazut o intrebare cu mii de raspunsiri si like-uri numai  in 2 ore, dar in final s-au luat la cearta intre ei, s-au si injurat in privat, iar fondatoarea a fost rugata sa stearga intrebarea.

Acum vin si va intreb eu pe voi : ” Este bine ca un barbat sa se casatoreasca cu sora vaduvei sale ”? 

2 comentarii: