miercuri, 25 martie 2015

Cadoul meu, set pentru manichiura eKauf Tecuci



 

Dragele mele prietene, astazi ma adresez doar voua si tuturor femeilor din Romania, fiindca am o surpriza pentru voi, care trebuie sa fie impartasita in secret, doar intre noi, femeile de toate varstele, fiindca barbatii nu trebuie sa afle toate secretele noastre, ok ? Fiindca se apropie ziua mea de nastere pe 30 martie, ( anul este secret, hahahaaa ), m-am gandit sa intru putin pe internet si sa ma rasfat singura cu ceva cadouri, sa ma asigur, in cazul in care fiicele mele si persoanele iubite ar putea uita, fapt pe care nu-l cred, fiindca nu s-a mai intamplat pana acum sa ma uite, ‘’ dar ce e in mana, nu e minciuna ‘’, zice un proverb romanesc, asa ca hai la cumparaturi online !!!

 


Caut produse pentru ingrijire personala, sa vad ce mai e nou pe piata online, de la parfumuri, obsesia mea,  la produse pentru ingrijirea parului, a tenului, pana la truse de manichiura si pedichiura, cosmetice de toate firmele, dar hai sa alegem un site pe care eu nu am mai navigat si sa-mi aleg un set pentru manichiura, fiindca este primavara si am o mostenire la tara, va trebui sa merg in curand sa ingrijesc florile, pomii fructiferi si gradina de legume si zarzavaturi la care ma ajuta tatal meu si matusile mele, fiindca eu recunosc, nu sunt asa de priceputa si va trebui sa iau trusa de facut manichiura si pedichiura cu mine, dar este veche, cam uzata si vreau ceva nou, performant, daca s-ar putea sa-mi faca singura manichiura si pedichiura, hahaha  !

 


Surpriza, iata ca gasesc un site cu set pentru manichiura, exact ce imi trebuie mie, iar surpriza este pe masura, fiindca firma ce comercializeaza produsele de ingrijire personala are sediul la Tecuci, la 25 km de oraselul in care locuiesc acum. Surpriza este si mai mare, cand descopar ca pot comanda de pe site orice produs, fara sa fac inregistrari conditionate de comenzi lunare ca la sistemul MLM, sau alte conditii de facut echipa, nu. Aici esti liber sa comanzi ce vrei, cand vrei si cat vrei, iar transportul  in Tecuci si imprejurimi este gratuit, printr-un serviciu de curierat in 48 ore, la o comanda minima de 299 ron, iar in tara comanda minima de 999 roni, in rest aplicandu-se plata pentru transporturi de servicii de curierat. Platile se fac la primirea coletului, unei comenzi confirmata telefonic, sau plati online cu cardul, se emite factura, chitanta, totul fiind legal.

 


Bucuria mea este ca au si politica de returnare ale unor produse care ar fi defecte, dar fara sa fie folosite, iar banii pot fi primiti inapoi, asa ca nu exista riscuri la cumparare, dar acest fapt se pare ca nu s-a intamplat inca. Daca totul este atata de simplu si frumos, atunci hai sa facem comanda de un set de manichiura si pedichiura, dar eu nu ma pot horata dintre multele oferta si de aceea am nevoie de ajutorul vostru, dragele mele prietene, poate va pricepeti mai bine, care dintre produsele de aici sa le comand ? Cunaosteti aceste seturi, cu tot cu accesoriile de manichiura si pedichiura ? Cine ma ajuta sa-mi aleg un set de manichiura ii multumesc, anticipat !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu