luni, 30 martie 2015

Astăzi este ziua mea si va multumesc tuturor !




                                La multi ani fericiti tuturor ! 

 

 

Va daruiesc inima mea cu toata dragostea !


Astazi, pe la ora 10 , cand am intrat pe facebook am auvut una din cele mai placute surprize din viata mea. Dimineata, uitasem ca e ziua mea de nastere, in zori am implinit ‘’ o gramada de ani’’ , (dormeam si nu stiam, hahahaaaa ) si iata ca prietenii mei, nu au uita si de o ora ma chinui sa raspund tuturor urarilor, care mai de care mai inspirate si sunt fericita. Rabdarea nu este punctul meu forte de aceea unora le cer scuze, altora le cer iertare, dar celor multi le multumesc fiindca de-a lungul anilor m-au insotit in toate problemele mele, fie bune, fie rele, cu multe sugestii, sfaturi, comentarii si like.

La multi ani tuturor !


Constat ca numai pe facebook am 4827 prieteni si 2368 utilizatori care ma urmaresc, pe twitter am peste 2300 prieteni, la fel si pe Google+, pe linkedin si alte site de socializare , plus site pe care am lucrat impreuna ani de zile, abia acum constat ca am o ‘’ lumea virtuala ‘’ mare, ca suntem diferiti, ca avem divergente intre noi dar si scopuri comune si asta face ca viata sa fie minunata, ca e bine sa am oameni in jur sa ne sfatuim la nevoie, sau sa ne bucuram impreuna si tuturor va urez multi ani sanatosi si fericiti !


Ciocnim o cupa cu sampanie ?



 Tuturor prietenilor mei, intorc urarile, sa aiba parte fiecare dintre ei, de tot ce mi-au urat mie ! Eu sper sa fim impreuna sanatosi, sa avem liniste si pace, o viata plina de armonie, de zambete. Iata ca am luat pauza de cateva ore fiindca au venit fiicele mele cu sotii lor si nepoatelele mele si ne-am bucurat impreuna de cateva clipe minunate, familia mea fiind marea mea motivatie de a trai si singura mea realizare adevarata.


Flori pentru toti prietenii mei virtuali !


 La multi ani sanatosi, fericiti, cu liniste si pace, tuturor ptietenilor mei, tuturor romanilor din tara si de pretudindeni ! La multi ani si prietenilor mei din alte tari, fiti fericiti si iubiti-va mult !!! 

                                                                 Pace !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu