luni, 30 martie 2015

Am probleme cu masina

           



Astazi este ziua mea de nastere si pana la pranz m-am ocupat sa raspund  prietenilor virtuali care ma felicitau si care imi urau viata lunga, sanatate , fericire, ceea ce le doresc si eu lor. Am stat la masa cu fiicelor mele,  ginerii mei si cu nepotelele mele,  traind clipe de fericire intr-o asemenea zi, cand trag linie si imi evaluez realizarile cat si esecurile din viata. Vreau sa ies cu masina la plimbare, sa merg si la tara la casa parinteasca, fiindca au trecut zilele ploioase si astazi este o zi superba de primavara dar constat ca am o problema. Suna ceva ciudat la motorul masinii si nu pot pleca momentan.


Cum astazi este luni, nu am la cine apela fiindca ginerii mei au plecat la servici, iar in jurul meu nu am nicio firma de reparatii auto urgent cum vreau eu, dar am un vecin care a lucrat in domeniu, este la pensie si pot apela uneori la serviciile dumnealui, dar nu avem ustensilele necesare de aceea intru pe internet si ma informez putin, fiindca intotdeauna mi-am cumparat unelte pentru zugravit, gradinarit, pentru multe preocupari fiindca uneori gaseam oameni sa ma ajute, dar nu aveam uneltele necesare.


Acum iata ca am gasit pe internet girafa pentru scos motor  sa fie in garajul meu oricand si vreau sa o cumpar sa aiba familia orice, cand este nevoie, sa ne putem rezolva orice problema la timp. Bine ca am gasit un magazin online care comercializeaza de la accesorii pentru biciclete, motociclete si masini, pana la imbracaminte, incaltaminte, solutii pentru curatat, service mobilier, orice scule si echipamente, la care nici nu ma pricep si sunt fericita fiindca aici familia mea  va gasi tot ce va avea nevoie.


                  

Acum ma grabesc sa comand online si sa platesc online girafa pentru scos motor, dar vad ca sunt multe oferte si  nu prea stiu pe care sa o comand, mai ales ca eu am un Renault Clio Simbol, iar copii mei au alte tipuri de masini si ma intreb daca sunt universale sau daca trebuie sa cumpar cate o girafa pentru scos motor la fiecare masina in parte, trebuie sa ma informez mai bine pe site impreuna cu familia si prietenii mei, carora le voi recomanda acest site minunat care are totul.
 

Aici vad ca se comercializeaza produsele mai multor firme si trebuie sa fiu atenta ce au in stoc, vad ca dispun si de livrare produse in fiecare zi prin serviciu de curierat rapid in multe tari, nu numai in Romania, deci e un site recunoscut international ce reprezinta o reclama buna si o garantie, asa ca ma grabesc sa comand o girafa pentru scos motor  fiindca au termen de garantie si politica de returnare produs in caz ca sunt neintelegeri. Ma bucur tare mult ca am gasit acest site si stiu ca familia si prietenii mei vor fi incantati.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu