marți, 31 martie 2015

Astazi multumesc tuturor Prietenilor mei virtuali !

               Multumesc, prieteni dragi ! La multi ani fericiti si voua !

 


eu
La multi ani fericiti !



De peste 40 de ore, traiesc un fenomen superb, fenomenul ” La multi ani ”, fiindca ieri in zori am implinit o gramada de ani si am fost foarte surpinsa de avalansa urarilor prietenilor mei virtuali care a inceput cu o zi inainte si de 3 zile nu se mai opreste si e minunat ! De aceea numesc acest fapt ” fenomen ” fiindca mie cel putin nu mi s-a mai intamplat asta, sa curga cu urari de bine, din partea prietenilor mei virtuali, timp de peste 40 de ore si eu sa nu reusesc sa raspund fiecaruia in parte.


b09f1_c818
Flori pentru voi !


De accea m-am gandit sa fac o postare special pentru ” prietenii mei virtuali de pretudindeni ”, sa le multumesc fiindca exista, sa le multumesc fiindca sunt in lista mea de prieteni si ca impreuna am trait o viata virtuala, cu unii impartasind lucruri bune, cu altii lucruri rele, ne-am dat sfaturi si sugestii, au mai fost si clipe urate in care ne-am blocat reciproc, dar constat ca oamenii sunt minunati si ca trebuie sa-i iubim asa cum sunt, cu sinceritate, cu dragoste altruista si iubire neconditionata, fapt pe care multi mi l-au si demonstrat deja.

10609476_310074175856295_2348207707528220585_n
Multumesc !


Eu nu stiu cat de buna prietena virtuala sunt, dar faptul ca exista ” fenomenul LA MULTI ANI ”, care tine de 3 zile, iar eu nu reusesc sa raspund fiecaria inparte, ma face sa cred ca nu sunt un om rau, ca dimpotriva cu sinceritatea mea, poate ca am facut pe multi sa tresara, sa ia o atitudine ostila,  apoi sa-mi faca surpriza sa se intoarca in ” lista mea” si impreuna sa avem o lume virtuala minunata ! Sa contribuim fiecare dintre noi, la o viata sanatoasa, de liniste si pace si armonie. Va multumesc din suflet si va urez si eu ” La multi ani fericiti tuturor ” ! 

                                                             Iubire si pace in lume !

10414378_276229092581308_8100162955199468373_n
Multumesc ! Pace !

                                                         
                                                 Multumesc ! Sanatate si Pace !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu