marți, 31 martie 2015

Micul Meu '' Colt de Rai ''

Stii ce-mi doresc acum, prietene ? '' Micul Meu Colt de Rai '' !!!



Acum fac o creatie imaginara, cum as vrea sa arate '' Micul Meu Colt de Rai '', o casuta pe malul unei ape curgatoare, o gradina mare, inconjurata cu pomi fructiferi, cu fructe de padure, dintre care tufe de mure, zmeura, capsune si fragute, de jur imprejurul gardului, pana la copaci, apoi un rand de vita de vie, cu struguri de masa, frumos mirositori, iar in interior, o gradinita de legume si zarzavaturi, fara sa uit florile mele preferate, trandafiri, crini, gladiole, iar in jurul foisorului meu, trandafiri agatatori, feriga, liliac alb si mov, plus iasomie. Mmmmmmmmmmmm!!! Ce frumos miroase in gradina mea ! Pana-n toamna-i gata !
 


Aici o sa-mi invit toti prietenii mei reali si virtuali, carora le va face placere, sa petreaca un timp in linistea serii, in cantecul greierilor, al broastelor, murmurul apelor, sa serveasca o cafea la rasaritul soarelui si o cana cu vin la apus, in linistea serii. Sper sa facem un gratar, din carne proaspata din pasarile si animalele de la tara, sa bem lapte proaspat, placinta cu branza, sa coacem si legume, sa facem salate din legume si fructe, sa coacem cozonaci, ce ziceti prieteni ?

 

Va invit sa vedeti ce sera de legume mi-am construit ( momentan imaginar ) si ce salate savuroase vom prepara de-mi lasa gura apa de pe acum. Imi ajung legumele si fructele tarii mele Romania, nu o sa mai visez niciodata cai verzi pe pereti. Macar de as avea toate legumele si fructele existente in Romania.



             Acum sa mergem la pescuit, vreti ? 
Dar sa prindem pesti adevarati si nu povesti cu pescari, ok ?




             Acum pregatim cina impreuna ? Pofta mare !


    Va place Micul Meu Colt de Rai ? Va invit pe toti !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu