marți, 21 iulie 2015

Lucky Studio Iaşi - mitul complexelor femeilor





                    Lucky Studio Iasi



Astazi o sa va vorbesc despre complexele de inferioritate pe care le au unele femei, complexe care de cele mai multe ori, sunt inventate de mintea unora, ‘’ mai slabe de  inger ‘’, cum se spune in popor. Fiindca am o prietena virtuala de 7 ani cu care m-am intersectat pe diferite site cu online jobs, desi este de varsta fiicelor mele am ajuns sa ne sunam zilnic si sa discutam diferite problem de viata, sa ne bucuram impreuna sau sa ne plangem amarul unor zile mai proaste pe umarul virtual al ei sau al meu, dupa caz. Acest fapt ma bucura fiindca se spune ca in ultimul timp este un confict intre generatii si eu prin prietena mea, imi controlez anumite comportamente ale fiicelor mele, iar ea, prin mine, isi controleaza unele impulsuri sau greseli pe care le are cu familia ei, fiindca una se vede in interior si alta se distringe in exteriorul unor familii si astfel ne suntem de ajutor in aproape orice situatie.


Dar astazi ma confrunt cu o problema pe care nu reusesc sa o rezolv, prietena mea incepe sa fabuleze si  sa-mi spuna, ca de aceea a pierdut serviciul si nu mai reuseste sa gaseasca alt job mai bun, fiindca este grasa, ca are cateva riduri si ca rade lumea de ea. Acestea sunt motivele pentru care crede ca a parasit-o iubitul ei, care isi inneca amarul in multa bere si tutun, umband prea mult prin vecini, fiindca ii reprosa ca e grasa, are riduri, ca incepe sa imbatraneasca, fiindca se misca mai greu si multe alte chestii urate, care poate innebuni orice femeie care nu este stabile si bazata pe ea insasi. Am rugat-o sa intram pe Skype sa o vad pe webcam,  sa vorbim la microfon ca fetele si am ramas surprinsa sa o vad foarte frumoasa, educata, un zambet minunat, cam trist ce e drept, dar un zambet perfect. Se spune ca nu exista perfectiune, niciunde, dar ma intreb daca lumea este perfecta, daca ar trebui sa existe ‘’ perfectiune ‘’ ca oamenii sa fie impliniti si fericiti, asa ca Lucky Studio Iaşi  demonstreaza ca mitul complexelor femeilor, a luat sfarsit, frumusetea feminina existand doar daca este pusa in valoare. 



Caut sa o conving de faptul ca multe femei sunt prea inalte sau prea grase, pline de riduri dar nimic nu le-a impiedicat sa ajunga pe culmile succesului in anumite domeniii, cum ar fi actritele, solistele de muzica,  femeile din politica, oriunde, in orice domeniu de activitate, nu cred ca se cere perfectiune, se cere mult suflet, character si implicare sentimentala. De exemplu, iau la intamplare, ca  sa o conving, site-ul care promoveaza modele si fotomodele,  www.chatluckystudio.ro  de la Iasi, intram pe site, studiem si ne convingem, de faptul ca toate femeile au frumusetea lor care vine din interior, care se respect ape ele insele, care fac totul sa isi puna in valoare personalitatea, fiindca fizicul se poate modela in functie de sufletul si interiorul femeii, daca ea iradiaza de fericire, de emotii puternice, ajunge un ruj, un fard si o rochie potrivita, sa o faca frumoasa, deosebita. Iar barbatii care iubesc cu adevarat, iubesc felul de a fi al femeilor si nu silicoanele, botoxul, sau silueta unora, fiindca in timp, femeile nasc, se transforma si le ramane doar caracterul, care daca este bine educat si autoeducat rezista in timp si poate avea succes la orice varsta asa ca chatluckystudio Iasi, in care mitul complexelor femeilor a luat sfarsit demonstarnd ca totul este posibil, ca orice vis poate deveni  realitate si ca nu este necesara perfectiunea nici in dragoste si nici in cariera.



 

 

7 comentarii:

  1. am o amica ce lucreaza in videochat si ma tot cheama, am fost intr-o zi si eu in vizita si e foarte fain!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa vezi ce camere au ramai masca. Am fost in vizita o data la lucky studio si nu mai vroiam sa plec :D

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar mai bine de atat nu se poate. daca stii cum sa iti castigi admiratorii poti depasi 1000 lei pe zi chiar ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. deci cum sa faci 1000 euro asa de repede daca nu in videochat ?? Hmm Lucky Studio merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte bine platit jobul de model de videochat. Castigi cel putin 1000 euro pe luna foarte simplu!

    RăspundețiȘtergere
  6. as incerca si eu dar oare e pe bune? tot aud de lucky studio si numai de bine :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu incercati, nu o sa aflati niciodata raspunsurile intrebarilor voastre, nu-i asa ?

    RăspundețiȘtergere