vineri, 10 iulie 2015

Daca Romania si-ar inchide granitele, s-ar putea administra singura iar romanii ar fi fericiti ?






                                   Voi ce credeti, DA sau NU ?

 
                  10410213_563292783798611_1471414960483918920_n


Personal, m-am intrebat de multe ori, daca Romania si-ar inchide granitele, s-ar considera ca o insula in mijlocul oceanului, s-ar putea administra singura, iar romanii ar fi fericiti? Si tot eu mi-am raspuns de fiecare data, da, ar putea si sa va spun de ce : tara noastra, Romania, pe care o iubesc enorm de mult si ma mandresc cu ea, stiu ca este asezata geografic in mijlocul unui T, in dreapta avand Asia, in stanga Europa isr in sud, Africa. Are munti, dealuri, campii, movile, ape curgatoare, lacuri, are paduri, izvoare, mine de aur, metale feroase si neferoase, mine de carbuni, are saline, are petrol, ma intreb oare ce nu are Romania ?

Dar nu mai are fabricile si uzinele, CAP si IAS, scoli si spitale, statiuni de cercetare, multe lucruri si valori pe care le-au construit parintii, bunicii si strabunicii nostri, nu mai are padurile de odiniuara, nu mai are multe, pare o tara pustiita, atat de tineretul romenasc, cat si de valorile acestui neam stramosesc. Majoritatea romanilor buni de munca au plecat in lumea larga dupa locuri de munca, iar mirajul strainatatii le-a luat mintile, fiindca marile puteri internetionale au hotarat asta, numai un orb nu vede ca suntem slugi la mai multi stapani, era o vorba ” dezbina si stapaneste ”, iar poporul roman e sclav in tari straina dar si sclav in propria tara, fiindca FMI si UE, au ademenit pe politicienii nostri cu bani si minciuni frumoase si ne-am facut singuri sclavi, dar ne mai si laudam cu asta si ne votam mereu calaii.


Eu sunt sigura ca daca ne-am gandi mai bine si ar fi o posibilitate sa iesim afara din toate sclaviile, sa ne inchidem granitele, noi romanii in Romania, am fi liberi, sanatosi si fericiti si fiti siguri ca am avea de toate, iar ce nu am avea, probabil ca nu ne va interesa prea tare, ca in trecut cand romanii se vaitau ca in comunism nu avea banane si portocale, iar acum sa vaita ca nu avem mere, pere, gutui si alte fructe, legume si zarzavaturi specifice Romaniei, care au disparut cu totul, luandu-le locul, legumele si fructele de import, modificate genetic, care se coc pe drum si care ne transforma in zomby….

                                   Ce spuneti, da sau nu ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu