luni, 23 februarie 2015

Sa facem un exercitiu de imaginatie despre Dumnezeu

 

Sa facem un exercitiu de imaginatie : Dumnezeu este Creatorul, desi ma indoiesc de faptul ca ar fi un mos cu barba alba, totusi stim ca El a creat totul, ca ne-a facut dupa chipul si asemanarea SA, dar noi ne-am  razvratit, ne-a divizat in femela si mascul, ne-a blestemat pe noi si tot pamantul este blestemat din cauza neascultarii si razvratirii noastre, iar noi am plecat frumusel dupa minciunile lui Satan-Luciferian, care s-a asezat in locul lui Dumnezeu, dandu-se drept Dumnezeu, inseland lumea prin temple, manastiri, biserici, case de rugaciuni si alte ONG-uri, pe care le-am vizitat si in care nu am gasit niciun HAR, ci doar business.

Daca toti au plecat razvratiti si nu a ramas nimeni sa depuna marturia adevarului si a dreptatii, desi l-a trimis pe IIsus Christos, fiul cu adevarul, cu cuvant, cu vestea buna ca ne iarta, pe noi nu ne intereseaza iartarea lui, este frumos asa pe Pamant, cu mall-uri, macare otravita, cu alcool, droguri si prostitutie, cu muzica indracita, cu creste, cercei si tatuaje, cu o viata stresanta, care imbolnaveste.
 
 

In momentul imbolnavirii, lumea il injura pe Dumnezeu, ca unde a fost de nu l-a ajutat ?
Cand vor avere, lui Dumnezeu ii cer, cand vor sanatate, lui Dumnezeu ii cer, dar si cand vor competitie, castiguri si biruinta indiferent de cine are dreptate, tot lui Dumnezeu ii cer, cand pleaca la razboi, indiferent pe cine, de catre cine apara, tot lui Dumnezeu ii cer, cand curvesc si mint si inseala, tot lui Dumenzeu ii cer. Oare ii asculta si le da, dupa ce l-au injurat atat de mult ??? Din astfel deoameni isi creaza Dumnezeu IMPARATIA sa promisa ?

Dumnezeu care a creat totul, a ramas singur, a ramas de rusine, a ramas un MINCINOS, pe care il injura lumea, a ramas ca mine ??? Sau eu am ramas ca EL ? Deci o parte din creatia noastra ne-a uzurpat locul, ne-a alungat si acum isi strange discipoli in jur si se dau ei creatori in locul nostru, cei slabi de inger, ii cred si li se inchina lor, iar Dumenzeu si eu, am ramas singuri, fara putere, fara martori ai adevarului. Ce este de facut si incotro merge aceasta situatie ? Este Cale de a repara ceea ce s-a intamplat ? Fiindca se agraveaza situatia, si se merge spre dezbinare, instrainare si autodistrugere !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu