luni, 23 februarie 2015

Este clar ca aceasta Creatie a lui Dumnezeu a luat-o razna


 

Este clar ca , aceasta creatie a lui Dumnezeu a luat-o razna, acum va veni implantul cu MICRO-CIP, ca toti vom fi dezbinati, mintiti, inselati, ca este ceva modern, care ajuta omul la indentificare, la control, dar nu multi isi dau seama, ca vor fi controlati, comandati si teleghidati de la un compiuter universal, pe care eu, de mic copil fara sa mi-l imaginez prea mult, ” Dictatura lui Satan” care isi va lua sufletele inapoi si va face tot ce va vrea cu ele, virusat, teleghidat, delete/ignore...
  
Si o lume dezbinata si indoctrinata si hipnotizata intr-o anumita directie, demult hotarata si controlata,  se va duce singura ca mielul la taiere, va preda cartea de identitate si isi va cere singura implanatul fiindca altfel nu are identitate si astfel nu mai are casa, masina, loc de munca, nimic.

Asa si familia mea, dezbinata, intrigata, dusmanita si poate si injurata, pedepsita, acum unii pe altii, care vorbesc de ” orgolii” , ” jigniri” si alte vorbe care nici nu mai conteaza la atata durere de mama, care vede clar ca am plecat toti pe drumul pierzarii, care vede clar, ca nu mar reparam niciodata nimic… ???
 

          
Ca totul va avea un sfarsit la fel de tragic, dar neinsemnat, la fel ca orice familie, ignoranta, care nu stie decat ca s-a nascut, s-a marita si a murit, fara sa stie macar ca a TRAIT, m-am intrebat mereu daca am stiut aceste lucruri, de ce totusi nu am preintampinat, de ce doare atat de tare neputinta mea ?  De ce cred eu ca una vorbesc, alta se intelege si deja devin ridicola si zice lumea ca la toti ” adevaratii chrestini ” care au o alta viziune a LUMII, ca ” a luat-o razna, saraca, de atatea necazuri, nu are nici barbat ” e de inteles, chiar fiicele mele mi-au zis ca ” mama traieste deja in lumea ei” , Domne ajuta-ma!

          Am avut posibilitatea informarii, fiindca acum este internet si gasesti orice informatie, numai sa vrei sa cauti, am avut posibilitatea citirii Bibliei, fiindca exista gratis pe toate drumurile, am avut posibilitatea aflarii ADEVARULUI, a pocaintei inaintea lui DUMNEZEU, posibilitatea MANTUIRII,  dar nici macar nu stim ce inseamna asta, ce-o fi MANTUIREA ? Ce inseamna EVANGHELII ? Avem nevoie de asa ceva?

         Este clar ca : iudeii, crestinii, musulmanii, religiile necrestine si cei politeisti, se vor duce pe drumuri diferite, degeaba papa de la Roma , minte ca a unit religiile…da, le-a unit sub ANTICHRIST.

          Ma doare atat de tare, ca nu pot transmite in cuvinte ce simt, ca sfarsitul unui individ, al unui neam, al unei natiuni, este aproape, se repeta la infinit, pana intr-o zi. Ca orice inceput, are si sfarsit, numai Dumnezeul creator e viu, adevarat, vesnic, al adevarului si al dreptatii, al dragostei si al iubirii altruiste, neconditionate si dupa cum a promis, Biblia s-a realizat toata, mai avem vreo 20 de pagini, iar daca toate profetiile Biblice sunt deja istorie, de ce sa nu cred ultimile 20 pagini ?

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu