luni, 23 februarie 2015

Criza financiara, sau criza de dragoste neconditionata, de uniune ?



  
Am spus de multe ori familiei mele, ca asa zisa criza financiara nu vine ca si gripa aviara, cea porcina sau vaca nebuna, ci este o criza a  ” dezbinarii si a urii” poate fi si a razbunarii.
         
Exact  cum s-a descentralizat Romania dupa asa zisa ”revolutie” si a venit ”demos’cratos” vointa libera a poporului, adica fiecare om e liber sa faca ce vrea, fiindca au venit unii si ne-au spus ca, capra vecinului este mai grasa ca a noastra si se mulge mai bine, la fel s-a descentralizat si familia mea si dupa ce am luptat atat de mult, sa-mi adun familia creata de mine de pe drumuri, sa avem 3 spatii comerciale cu propriile locuri de munca, 3 terenuri, 3 masini si un apartament, am facut si o firma care se numea ” Geocaralin & Home” dupa numele meu Georgeta si al fiicelor mele Carmen si Alina, am facut si un magazin ” Carmen & Alina ”, tot ca sa-mi stimulez pe fiicele mele, nu a fost de ajuns, cand au gasit soti, in loc sa ma bucur ca si nepoatei mele , Andra cat si fiicelor mele, le-a dat Domnu cate un sot potrivit pentru ele, deodata constat ca deja se descentraliza, putin cate putin familia mea si fiecare o lua pe drumurile lor proprii. Lumea se mira cade ce as fi eu suparata, ca nu toata lumea procedeaza asa, se casatoreste si pleaca pe drumuri diferite ? Ei, uite ca nu toata lumea, mai sunt si unii ”Binecuvantati”.

 Am plans, cum nu mai planasesem niciodata. Urasem femeia plangacioasa iar eu faceam acum cat 10.  De ce ? Stau si ma gandesc, unde am gresit fiindca am luptat cu tot ce am putut ca familia mea sa nu fie ca restul, in care copii cresc , se casatoresc , dispar prin lume, mai vin acasa la Paste si la Craciun, apoi la inmormantarea parintilor, fara sa-i doara prea mult fiindca ii si uitasera.

 Ei, dar nu cumva povestea mea seamana cu a lui Dumnezeu ?
 Daca nu imi dadea toate aceste suferinte, cerute de mine altfel fiindca nu stiam eu ce am gresit inaintea lui Dumnezeu, oare as fi constientizat macar cat scriu ? Tainele MANTUIRII supreme le voi afla?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu