sâmbătă, 27 iunie 2015

Intra in universul Baroque Boutique si bucura-te de ambianta rafinata a pieselor de mobilier, din lemn masiv, lucrate manual!




Fiindca este weekend, sunt acasa inca la ora asta si incerc printr-o imaginatie dirijata, sa visez iarasi la obsesia mea, casa de la tara cu mobilier din lemn masiv si intru pe internet la amenajari interioare. Iata ca sunt placut surprinsa si imi clatesc ochii pe un site minune cu Universul Baroque Boutique. Waw ! Mobila Lemn Masiv pentru sufragerii, dormitoare matrimoniale, dormitoare personalizate pentru copii, bucatarii, birouri, ce mai vrei?


http://www.elitestyles.eu/


Recunosc faptul ca inca din adolescenta mea, cand am mers  in excursii cu colegii de liceu, am admiram si am facut o pasiune pentru Mobila Lemn Masiv si nu mi-a tracut nici pana acum, iar faptul ca am gasit aici informatii pretioase despre Universul Baroque Boutique ma face sa-mi fac planuri ca imi voi personaliza si eu casa mea de la tara, asa cum am vazut pe la castelele medievale, la unele temple, palate si hoteluri internationale, la care nici nu indrazneam sa visez candva, ca voi putea avea si in casa mea, macar in miniatura. Voi ce spuneti, dragi prieteni, ma veti ajuta sa aleg, in functie de arhitectura casei mele, de zona, cat si de dimensiunile camerelor ? Aici gasesc totul si sunt fericita ! Voua va place ?




Casa mea de la tara, este in zona de ses, pe malurile unei ape curgatoare care se varsa in Siret, de unde vine si numele satului '' Maluri '', pe plaiurile mioritice, cu cateva strazi paralele, de o parte si de alta a apei care se numeste '' Leica '', dupa numele unui caine pe care il avea boierul pe timpuri care detinea pamanturile din jur, care isi incropisera un satuc pe malul apei, din tarani care ii munceau pamanturile adusi din comunele din jur si carora le-a dat cate o bucatica de pamant sa-si construiasca mici gospodarii, stimulente pentru o munca de calitate. Uite asa a luat nastere satul meu natal, Maluri pe malul apei Leica in secolul 19, e evoluat apoi a ramas pustiu, fiind migratia polulatiei la orase, pentru locuri de munca,  la apartamente din blocuri. Acum urmeaza vad  migratia polulatiei inapoi in satele romanesti si ma bucur foarte tare ca vom avea si noi Mobila Lemn Masiv de la Universul Baroque Boutique , eu voi comanda si mobilier de gradina, cat si multe ustensile de pescuit, voi avea sere si solare, o livada, cu un foisor din lemn, banci de gradina, masa si leagane pentru copii, pe care le voi comanda pe internet, le voi plati online si totul va fi frumos si modern, cu aer medieval. Abia astept.

                        

Astazi sunt foarte fericita fiindca am gasit  Mobila Lemn Masiv de la Universul Baroque Boutique, saptamana viitoare, impreuna cu familia vom comanda totul si vom fi fericiti.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu