marți, 5 mai 2015

” Revolta din ograda ” de Petru Racolta, scriitor celebru

  

                           ” Revolta din ograda ” de Petru Racolta

.
                 1e221b_51ce.pngc

Sa va spun si eu o poveste, povestea mea de azi dimineata. Dupa ce mi-am savurat cafeaua  iata ca vine postasul la mine cu un pachet destul de mare, dar subtirel si ma intrebam ce-o fi oare ca nu am mai primit asa ceva prin posta de ceva timp, ce sa fie, ce sa fie ? Surpriza !!!


Si iata ca este  intradevar o surpriza placuta, deosebit de placuta, un cadou, o carte pentru copii, scrisa de prietenul meu blogger, Racolța Petru, care vine din Maramures, la mine in Vrancea. Racolța Petru, este un prieten virtual, pe care l-am cunoscut in Bloggosfera si mi-a placut ceea ce scrie, mi-a placut si mai mult sa descopar ca este un tip modest, care are foarte multi prieteni care ii citesc aricolele dar am ramas socata fiindca acestia l-au indemnat sa scrie carti, apoi l-au si ajutat sa publice prima lui carte, l-au sponsorizat.


Asemenea mari surprize imi sunt date rar sa intalnesc, sa vad ca inca mai exista oameni care sa scrie carti pentru copii, carti decente, instructive educative, intr-o lume in care se promoveaza nonvalori, ca inca sunt oameni care ajuta pe alti oameni, moral si material si iata ca acum am beneficiat si eu de rodul muncii lor pe gratis, am primit cadoul acesta:


                                    1e221b_51ce.pngc

Si ca sa contribui si eu putin la munca lor, ma ofer sa public aici un aricole in care invit toate mamicile sa comande cartea ” Revolta din ograda ” scrisa de Racolța Petru, fiindca eu am citit-o si acum o recitesc celor doua nepotele ale mele si va spun ca este superba. Ajut prin publicarea aici, cu acordul scriitorului, datele de contact si modul in care mamicile pot comanda cartea legal si cu banii stransi sa poate reedita sau scrie alte carti pe care deja am inteles ca le are pregatite. Haideti sa facem totul pentru copii nostri dar si pentru valori ca prietenul meu, caruia va invit sa-i cititi si blogul personal pe care il gasiti Aici. In continuare va dau datele personale ale scriitorului pe care il puteti contacta sa comandati cartea sau sa-l sponsorizati.


Racolța Petru, str. Aurel Vlaicu Nr. 38, Loc. Seini cod 435400, jud. Maramureș. Tel. 0756332633 , Cont RO44BRDE250SV31646122500 și este deschis la BRD Seini.

Sa-i uram sanatate, liniste, pace si succes, prietenului meu, 
scriitorul   Racolța Petru !!!  Multumesc, maestre !



Un comentariu:

  1. Am o rugaminte, se poate ?

    Propun tuturor prietenilor lui Petru Racolta, sa-l ajutam cu cate un advertorial in ceea ce priveste promovarea cartii lui ” Revolta din ograda ”. Recunosc faptul ca eu sunt incepatoare, dar voi o sa faceti o treaba pe cineste, nu-i asa, ca doar suntem prietenii lui si prietenul la nevoie se cunoaste, bine ? Sa inceapa campania de promovare ! Succes tuturor !

    https://fericireaeterna.wordpress.com/2015/05/05/revolta-din-ograda-si-petru-racolta-scriitor-celebru/

    RăspundețiȘtergere