duminică, 19 aprilie 2015

Suntem exact ceea ce gandim, renastere, reformulare, reinventare




.


Personal, mi-a foarte greu sa recunosc faptul ca eu sunt vinovata sau mai bine spus eu sunt responsabila deprorpia viata, de proprile realizari sau esecuri, fiindca tare imi placea sadau vina pe altii. Imi pare rau si imi cer iertare tuturor celor carorale-am gresit, parintilor mei fiindca le-am cerut sa ma sustina si sa ma sprijine mai mult decat au reusit, fostului sot, fiindca am pretins loialitate, fidelitate, rresponsabilitate fata de familie, din dragoste fapt pe care eu credeam ca il ofer si el nu, indiferent, acum inteleg ca fiecare om are propriul destin, care la un moment dat ppoate rezona si poate fi atras cand coincid scopurile apoi unii evolueaza, altii nu, drumurile lor se despart si degeaba ne plangem de mila, degeaba invinovatim pe altii.



Se spune ca in prezent suntem rezultanta la ce am gandit in trecut, iar acum, in prezent, prin forta gandurilor noastre, pozitiva sau negativa, cu principii morale, sau fara, cu educatie si autoeducatie sau fara, cu sentimente sau transformati in roboti, noi singur ne creeam propriul univers, propriul destin, in functie de conceptele adunate de-a lungul vietii noastre, unele preluate din familie,dinunele traditii, sau doctrine, care limiteaza mintea sau care ne dau aripi sa zburam, altele preluate de la scoala, mai buna sau mai putin buna, in functie de guverne, ere istorice dar si mentalitatile profesorilor, altele preluate din mers din societatea din care face parte un individ.



Stiind toate aceste lucruri, dupa ce amstudiat o vreme, m-am gandit sa ma scutur de toate conceptele altora despre viata, carecred mnai mult sau mai putin ca vor reusi anumite obiective sau nu, sa ma scutur de ideile invechite si limitate, de o traditie si o cultura ce ma conduce in lumea imposibilitatilor, sa imi reformulez viata, sa ma redescopar si reinventez in functie de ce imi doresc acumpentru viitor, iar astazi imi stabilesc cateva obiective foarte clare, pentru o viata simpla, decenta, in liniste si pace, undeva intr-un '' Mic Colt de Rai '', unde sper sa-mi incep cpnstructia unei '' Fericiri Eterne '', iar acolo astept o comunitate careia sa-i placa asta, iar acest fapt incepe acum, prin proiectia mea mentala. Urati-mi succes !




Un comentariu: