marți, 14 aprilie 2015

Hotelul preferat de la mare





Nici nu a trecut bine Pastele, pe care l-am petrecut la o pensiune la munte, la invitatia prietenei mele, care si-a inaugurat propria pensiune, pe  are am ajutat-o, dar nu am simtit ca am muncit, ci am fost foarte incantata si nici nu am ajuns bina acasa, ca deja mi-a venit un dor  cumplit de mare, de Marea Neagra, litoralul romanesc pe care il ador chiar daca unii vorbesc urat despre el , ca ar fi mai frumoase si mai grase ‘’ caprele vecinilor’’, adica laudand alte mari, nu ca mie nu mi-ar placea, dar eu sunt un om patriot si deja simt mirosul brizelor de vara, mirosul algelor si aud falfaitul aripilor pescarusilor, in zbor, in spatele micilor vaporase care ma duceau pe insula Ovidiu, unde serveam diferite preparate din peste cu mujdei si mamaliga calda, iar copii mei se simteau ca in poveste, mmm !!!

Nu neg faptul ca mi-a placut foarte mult sa fac baie si plaja la mare, in Spania, in nordul orasului Algorta, care are o apa ca si cristalul, iar plaja un nisip fin, dar nu mi-au placut deloc hotelurile, fiindca au lenjerii vechi, oribile, nici chiar in Turcia la Ankara, capitala acestei a si nici la Istambul, care are o mare superba, nu mi-au placut  lenjeriile, pernele, prosoapele, desi au marfuri superbe pe care le exporta in intreaga lume, doar in Grecia sa spun ca erau mai acceptabile, desi li se face reclama, nu e totdeauna asa cum se spune, dar sa zicem ca am nimerit eu ceva mai prost.  Si cand imi amintesc faptul ca la prietena mea, la pensiune am gasit cele mai bune lenjerii de hoteluri si pensiuni, prosoape diferite, halate de baie, imi vine sa strig in gura mare ca am gasit un site superb  www.lenjerii-hoteluri.ro  care comercializeaza  acest gen de produse si  vreau sa-l amintesc aici unde sper ca vor citi toti prietenii mei inclusiv cei care lucreaza in turism si administreaza pensiuni si hoteluri.

Mi-am amintit de un var de-al meu din partea tatalui, care administreaza un hotel in Cipru, dar si de o prietena de a mea, care are un mic hotel cu sotul ei grec, in sudul Greciei, care au facut un credit urias, dar care se merita si le voi face cunoscut acest site minune cu produsele lui, care vor face baile si dormitoarele mult mai atragatoare, avand lenjerii pentru hoteluri si pensiuni, care fac totul mult mai intim, mai moale si pufos.  Ce este mai minunat decat sa intri in camera si sa vezi patul cu o frumoasa lenjerie florala, o pilota superba si niste perne ca la bunica acasa din puf de gasca ? Dar ce e mai frumos, cand vii de la plaja, sa faci dus si sa te stergi cu un prosop care maseaza pielea usor si absoarbe apa imediat, iar halatul de baie sa se muleze usor pe corpul tau bronzat ? Waw ! Ce dor imi e ! Imediat trimit tuturor prietenilor mei adresa acestui site minune cu lenjerii pentru hoteluri si pensiuni, cu prosoape si halate de baie superbe si va urez de pe acum, vacanta placuta, dragi prieteni, desi puteti comanda si voi online, pentru casa de la tara, oriunde in Europa ! 

                           Vacanta placuta, dragi prieteni din lumea intreaga !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu