joi, 16 aprilie 2015

Dragi prieteni, voua vi se intampla asa ceva ?




 
                 scrie

Astazi iarasi am avut o surpriza neplacuta, pe un site de socializare, iar surprize de genul acesta am inceput sa am tot mai  des, fiindca am multi ” prieteni virtuali ” de-a lungul a 14 ani de ” viata virtuala” si probabil li se pare normal sa dea buzna cate unul si sa ceara cate ceva.


                  http://lucreazaonline.ro/498

La inceput, eram amabila pana cand ajunsesem sa muncesc gratis pentru ei tot timpul si nici macar multumesc nu se intorceau sa-mi zica. Pe parcurs am invatat sa-i refuz frumos, spanandu-le ca eu nu le-am cerut niciodata nimic. Astazi a intrat o ” Doamna ” pe facebook, vanzatoare de bijuterii, pe care o aveam in lista de prieteni dar cu care nu conversasem niciodata si imi spune sa intru repede undeva si sa-i dau 5 voturi, 5 like si comentarii fiindca se termina un concurs si e nevoie acum urgent. I-am scris ca exista site-uri de microjoburi specializate in asa ceva sa se inscrie acolo, sa plateasca orice serviciu vrea. M-am si oferit sa-i dau link-urile catorva site de genul acesta. In loc de multumiri, a sarit ca arsa si a inceput sa jigneasca pe limba ei cat a vrut. Am sters-o din lista si gata.

                     images

Va intreb pe voi, dragi prieteni, daca eu tocmai primisem cateva comenzi, scriam articole si advertoriale si distribuiam link-urile pe grupurile de facebook si pe alte site de socializare unde am conturi, trebuia sa ma opresc din treaba mea si sa execut comada ei, cand nici macar nu m-a rugat frumos, nu m-a intrebat daca deranjeaza, dipotriva s-a comportat ca si cand da buzna cineva la usa ta si te obliga sa-i faci un serviciu, eu va intreb, am gresit eu ? Trebuia sa execut comanda ?

                          Multumesc, oricare ar fi raspunsul !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu