marți, 18 august 2015

Vacante cu jocuri online Sara si Jocuri cu biliard in doi




Iata ca a trecut deja de jumatatea lunii august, luna marilor vacante si concedii la mare si la munte in tara cat si in strainatate, concedii in batrana Europa, care este superba si merita vizitata oricand, dar sa nu uitam si de tara noastra, Romania, care prin natura locului a fost inzestrata de Dumnezeu cu un relief variat, munti, dealuri, campii, cu ape curgatoare, lacuri, marea Neagra si Delta Dunarii, cat si cu resurse naturale diferite, deosebit de valoroase, de aceea merita sa fie promovata ca si puncte turistice de o valoare inestimabila. Tocmai mi-am amintit de o faza petrecuta in urma cu 30 de ani, cand am pierdut-o pe fiica-mea cea mica, la Neptun, la mare, pe plaja imensa, printre turisti romani dar si straini, care nu intelegeau de ce eram disperata si plangeam, stragand copilul, care avea doar 3 ani, iar sora ei avea doar 4 ani, dar vorbea foarte bine si o cautam impreuna, timp in care tatal lor, a gasit pe cineva cu portavoce si in final am gasit fetita speriata si de atunci am o trauma care nu imi da pace in timpul vacantelor copiilor.

                 Ouale Benedict ale Sarei

Aceasta intamplare neplacuta m-a facut sa-mi amintesc de un site cu jocuri online, special Xjocuri pentru copii si adolescenti si cum stim ca nimeni nu pleaca in vacanta fara telefoane performante, tablete  sau laptopuri cred ca este bine sa amintesc despre captarea atentiei copiilor, mai ales astazi ca ploua si copii stau mai mult in camera de hotel, iar spre seara, vor fi plimbari in aer liber, intre timp, pot intra pe internet, se pot informa si juca jocuri sara de exemplu, sau pot face echipe si pot juca jocuri cu biliard in doi, jocuri deosebit de antrenante, care le dezvolta si le stimuleaza memoria si inteligenta, spiritul de prietenie, de echipa si astfel, copii nu ar mai disparea din perimetrul vizual si nu ne-ar mai strica concediile, speriindu-ne ca se vor pierde in multime si ca o sa ne facem griji, intre doua bai la mare, sau intre baile de la piscinele de la munte.

                  Biliard Cu Fete

Si uite asa, copii nostri, pot petrece vacante de vis pe plajele litoralului romanesc, bronzandu-se pe sezlonguri sub umbrelute,  dupa cate o baie binemeritata in valurile inspumate, dar si alergand in drumetiile de pe muntii Carpati, iar intre timp, pot juca diferite jocuri online pe Xjocuri care ne ofera o gama variata de jocuri, cu mancare, cu imbracat papusile dar si celebritatile, cat si povestile copilariei noastre, cu desene animate vechi cu personaje de vis, fara sa uitam faptul ca aici sunt si jocuri online foarte noi, despre care nu am mai auzit si este bine ca in timpul liber sa captam atentia copiilor cu aceste jocuri stimulentele memoriei si a inteligentei, fara a exagera, fara a se ajunge la dependenta, fiindca sunt superbe. Eu le recomand cu toata caldura si sinceritatea, fiind bunica, nepotelele mele fiind foarte incantate mai ales de jocuri cu printese, cu animale, cu diferite povesti, iar eu sunt fericita sa vad ca timpul este folosit cu lucruri utile.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu