vineri, 7 august 2015

Invat lucruri noi despre Termostate ambianta centrale termice





Dupa cum stim, e buna vorba romanului ca e bine sa ne facem vara sanie si iarna car, asa si eu incep sa-mi fac griji cu privire la centrala termica pe gaz din apartamentul meu care are 12 ani, mi se pare veche, rudimentara, parca si consuma mult, mi se pare ca are si un zgomot aiurea uneori, ce sa ma mai gandesc mult, cred ca imi trebuie una noua, de ultima generatie, care sa consume putin gaz fiindca si asa se aude ca vin scumpiri si mai mari, o centrala termica pe care sa nu o aud prin casa cand functioneaza, sa fie usor de invatat functionarea si intretinerea acesteia. Dar inteleg ca mai trebuie si multe chestii pe langa, pentru ambianta, robinete, termostate si multe maruntisuri, de aceea va spun si voua ce am aflat astazi de la un prieten care studiaza un site ce ofera tot ce avem nevoie in acest domeniu.

                       http://www.shop-einstal.ro/centrale-termice-gaz-lemne-si-curent


Pe scurt, am intrat pe internet sa ma informez despre Termostat ambianta centrala termica  si ce credeti ?  Prietenul meu imi trimite site-ul despre centrale termice pe gaz, lemne si curent electric, cu foarte multe accesorii necesare instalarii acestora. Inteleg ca am uitat tot ce am facut acum 12 ani, cand am avut o echipa la cumparare si montare, dar acum lucrurile au evoluat si totul se pare ca e mai simplu, mai modern si mai eficient, fapt ce ma bucura mult.

Mai am putin si invat toate meseriile, fiindca aici am gasit si multe alte oferte pentru casa mea de la tara unde nu am gaz metan, boilere, aer conditionat, apometre, armaturi, calorifere, diferite dispositive electrice si instalatii sanitare, incalzire pardoseala, pompe, hidrofoare, dar cel mai mult ma incanta sa invat despre sisteme panouri solare. Eu sunt un om mai greu de satisfacut, sunt rea si de frig dar si de caldura, asa ca am nevoie de temperaturi pe care sa le suport atat iarna cat si vara, de apa calda tot timpul si de ce sa nu-mi doresc asta, daca tot s-au inventat fel si fel de aparate  care sa ne faca munca mai usoara si viata mai frumoasa ?

    Si inca ceva foarte important, pe acest site poti face bani, fiindca are un program de afiliere in care orice utilizator care vrea sa castige bani, atat pentru a cumpara produsele cat sa si retraga numerar, isi poate face cont pe site ca si comparator dar ca si afiliat, poate promova produsele atat pe retelele de socializare prietenilor sai, cat si pe blogurile sau site-urile personale, postand banere speciale cu link-ul lor de afiliat, unde incaseaza comisioane bune la vanzare. Ce mai asteptam, haideti, dragi prieteni sa ne facem conturi si sa ne castigam centralele termice si restul ofertelor de pe site, ce ziceti ? Incepem sa facem banii pentru comenzile noastre ?




    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu