marți, 7 iulie 2015

Vrei o casa noua sau renovarea celei vechi ?





          http://servicii247.ro



Cand imi aduc aminte cat de mult m-am chinuit eu candva sa-mi renovez un apartament, sau sa-mi amenajez un spatiu comercial, imi vine sa plang. Acum 15 - 20 ani in urma, dupa divort si partaj, cand a trebuit sa-mi cumpar alta locuinta, mi-a fost foarte greu, mai ales ca am plecat dintr-un oras mare, m-am mutan intr-un oras mai mic si pe vremea aceea nu prea existau firme de constructii, de amenajari interioare, de renovari, nu existau firme cu electricieni si instalatori, fapt care ma facea sa ma rog de toata lumea necalificata, care imi facea o treaba de mantuiala dar pentru care plateam destul de mult, mai ales ca atunci se practica si invitatia la masa, la un vin si o tuica mioritica, poate si la o paranghelie.

Acum ma pot lauda cu faptul ca la Bucuresti, copii mei, adica una din fiicele mele cu sotul ei, sunt foarte fericiti sa ma anunte ca au rezolvat totul in apartamentul proaspat cumparat pe malul unui lac in apropiere de spitalul Fundeni si ca au avut  profesionisti , de pe un site cu  Instalator Bucuresti care au rezolvat instalatia sanitara de la A la Z si se mai lauda cu o baie si o bucatarie ca in filme, sufrageria si domitoarele de invidiat, cat si terasele, fiindca au apelat cu cea mai mare incredere la o firma din Bucuresti, care are un site pe care il poate studia oricine. Acum studiez si eu, sa vad daca e adevarat si constat ca firma asta are tot ce trebuie, de la constructii case, renovari, reparatii instalatii electrice, reparatii instalatii sanitare, pana la zugraveli si amenajari interioare.
‘’ Apeleaza numarul nostru pentru situatii de urgenta:
  •  Instalare obiecte sanitare.
  •  Tevi sparte, fisurate sau infundate
  •  Robineti defecti sau ruginiti
  •  Vase de toaleta sau chiuvete sparte
  •  Scurgeri de apa in subsol
  •  Calorifere sparte sau infundate
sau orice alta situatie pe care o poate rezolva un instalator profesionist in Bucuresti si Brasov’’.

Aveti idée cat de mult am suferit eu, ca femeie singura, de fiecare data cand am avut tevi sparte, inundatii, atat de la instalatiile mele sanitare puse aiurea, cat si de la vecinii mei de sus, mai ales ca am locuit si inca locuiesc la parter ? Aveti idée ce inseamna sa ai numarul de telefon al unei firme de incredere pe care sa o sunati la orice ora din zi sau noapte, sa chemati un  instalator sanitar la  urgenta , cand este vorba despre o inundatie la bloc ? Dar aveti idée ce inseamna sa nu ai la cine apela, iar apele sa curga pe holuri si in camere, sa-ti smulgi parul din cap de ciuda si frica sa nu ajunga apa la vecini ? Iata ca acum avem un site care este valabil doar pentru instalator profesionist in Bucuresti si Brasov’’, care sunt mai norocosi decat noi, cei din provincie. Dar din cate stiu, acum exista firme noi, de constructii, amenajari interioare, cu instalatori sanitari, electricieni si tot ce e nevoie la o gospodarie si in restul tarii si asta este foarte bine, mai ales pentru femeile singure.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu