marți, 7 iulie 2015

Pregatiri pentru concediu in Romania





http://www.depozitulautoonline.ro/

Ce este mai frumos decat sa te pregatesti pentru concediu ? Eu ma bucur tare mult fiindca m-am nascut in Romania, ca traiesc in tara mea natala unde sper sa si mor, fiindca nu-mi place sa emigrez niciunde, sa plec prin tari straine, pentru locuri de munca, m-a ferit Dumnezeu de asa ceva, pana in prezent, fiindca stiu sigur ca e greu, sa mananci o paine printre straini, fiindca am fost invitata 2 luni la o prietena in Spania, desi am fost foarte incantata de drumul prin Europa dus si intors, de plimbarile pe care le-am facut in nordul Spaniei, unde muntii se impletesc cu marea, unde am vazut multe statui care imi aminteau de Isabela de Castilia si Ferdinant de Aragon, care prin casatoria lor au unit Castilia si Aragonul, formand Spania din ziua de astazi, o frumusete de tara, dar ca emigrant este foarte greu, am vazut familiile prietenei mele cum munceau din greu, cum pierdeau locurile de munca, cum erau tratati ca si slugile de pe timpuri. 

In fine, vreau sa spun ca m-am pliumbat putin prin Europa, de la este la vest, de la nord la sud, acum nu mai am curiozitati, sincer, imi doresc doar sa ma plimb prin toata tara mea natala, fiindca nu i-am vazut inca toate minunatiile create de Dumnezeu, de la ape cu cascade, lacuri, rauri, paduri, munti, delta, mare, pesteri si multe alte temple, palate, mausolee, castele, arhitectura care ne tradeaza istoria plina de lupte pentru apararea Romaniei si a neamului romanesc, de catre stramosii nostril patrioti, care se vede astazi, ca s-a tradat si vandut cu cateva click-uri totul, tot ce s-a construit de catre parintii, bunicii si strabunicii nostril, astazi este dat pe mana altora, iar noi suntem sclavi in Europa sau sclavi in propria tara. Indiferent cum ar fi, in concediu tot mergem si ma bucur sa merg prin toata Romania pe care o iubesc.

Cel mai greu imi este sa pregatesc masina pentru concediu, fiindca mie imi place foarte tare in ultimul timp sa mergem cu masinile personale si nu cu autocarele, cum imi placea in tinerete, fiindca imi place sa fiu spontana, sa vizitam ce dorim, sa ne oprim exact unde vrem, sa facem foc de tabara, orice, liber si nu organizat. Dar mecanicul auto imi spune ca imi trebuie ulei de transmisie si o revizie totala a masinii, fiindca drumul e lung si e necesar, de aceea imi arata un site in care sa ma documentez pentru tot ce e nevoie cu reduceri de 70 %, livrare piese auto gratuita, retur piese in 7 zile, banii rambursati, asistenta, garantie extinsa 36 luni, preturi de top la orice masina. Prea frumos sa fie adevarat, dar apelez cu incredere fiindca vreau un concediu de vis si vom fi clineti fideli cu intreaga familie. Eu va urez concediu placut tuturor ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu