sâmbătă, 27 iunie 2015

'' Soacra, soacra, poama acra '' si Amenajari Interioare Bucuresti




Salutari, dragi prieteni ! Probabil va intrebati care este legatura intre zicatoarea romaneasca '' Soacra, soacra, poama acra '' si Amenajari Interioare Bucuresti si aveti dreptate fiindca trebuie sa explic faptul ca este o mare legatura, soacra - poama acra fiind eu, iar despre Amenajari Interioare Bucuresti, voi vorbi ginerelui meu, caruia ii place foarte mult sa se mute la o casa pe malul lacului din Bucuresti, unde are apartament de 3 camere dar si un teren de 700 mp, pe care voia sa construiasca o locuinta si un mic debarcader, dar fiindca si el si fiica-mea sunt foarte comozi, imi repeta mereu ca nu e momentul acum fiindca au copil mic, pe nepotica mea.

http://www.bestartdesignconstruct.ro/

Dar eu cum sunt o '' soacra - poama acra '' voi insista fiindca am gasit modalitatea prin care se va rezolva totul, chiar daca vor pleca in concediu la mare, apoi in concediu la munte, chiar daca vor pleca la '' Honolulu '', sau vor continua viata ca si pana acum, cu servicii si preocupari cotidiene, nimic nu-i va impiedica in cateva luni sa se mute in casa noua, la cheie, mobilata si utilata, ei trebuind doar sa faca un mic efort, sa studieze un site de Amenajari Interioare Bucuresti , si cateva persoane, un arhitect cu o firma de constructii, de unde vor putea alege modelul de casa, de mobila, de tot ce vor ei, fiindca am gasit un site care rezolva totul.


Si ca sa fiu o soacra si mai acra, probabil ca imi voi alege si eu una din camere si mi-o vor amenaja asa cum doresc eu, ca atunci cand vin in vizita la ei, sa ma bucur si eu de confort, langa nepotii mei. Acum, fiindca am gasit o firma de Amenajari Interioare Bucuresti , pe masura asteptarilor mele, sa vad ce mai au de spus, copii mei, care sunt mari, comozi, alintati , ce scuze vor mai gasit, daca vor studia acest site cu foarte multe oferte, de la constructii case si vile, la renovari si zugraveli, la amenajari spatii comerciale si birouri, cu instalatii sanitare, electrice, usi si geamuri termopane, placari, Montaj parchet laminat, linoleum, mocheta, tapet, jaluzele si tot ce este necasar, trebuie doar sa dai comanda si gata, totul se rezolva la cheie.


Vreau sa stiu daca v-au placut Amenajari Interioare Bucuresti , din pozele pe care le-am postat aici, am ales cateva care mi-au placut in mod deosebit, dar firma are un portofoliu de invidiat, intrati si va convingeti, fiindca eu sunt deja hotarata sa insist in fata copiilor mei, ce ziceti ?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu