sâmbătă, 18 aprilie 2015

‘’ Casa parinteasca nu se vinde niciodata ‘’ e o vorba din batrani





Cazul foarte mediatizat din Romania, al mortii mamei Oana Zavoranu, cred ca a zguduit din temelii multe familii care au un procent mai mic sau mai mare de conflicte, indiferent de genul acestora, care aparent, nu au cauze concrete, ca si la Marioara Zavoranu si fiica acesteia,  daca analizam situalta la rece, nu sunt motive de hartuire psihica intre ele de mai bine de 5 ani, timp in care ne invatasem deja cu acest tip de spectacol  ridicol, dar in fata ‘’ mortii ‘’ parca e cu totul altceva si multi incep o autoanaliza, multi vor avea provese de constiinta, daca mai au putina demnitate si multi vor trece la remedierea acestora in termenii cat mai buni posibili, macar se incerce totul, pana nu este prea tarziu.


Spun asta din cunostinta de cauza, fiindca tocmai mi-am amintit de tatal meu si de casa parinteasca, pe care am iubit-o atata de mult si nu pentru ca ar fi locul unde m-am nascut, fiindca m-am nascut vis-à-vis, in casa bunicilor mei din partea mamei, ci este locul in care m-am trezit, acolo mi-am petrecut copilaria si adolesccenta, acolo ma intorceam tot timpul si-mi luam seva si putere si placam in lume sa caut si nici acum nu stiu ce.  Imi amintesc faptul ca in urma cu vreo 7 ani, am inceput sa renovez casa tatalui meu, fiindca mama si sora mea, nu mai sunt, au plecat  de langa noi prin anul ‘’99 si acum era de datoria mea sa-l ajut pe tatal meu. Problema e ca in timpul renovarii ne-am luat la cearta  pe un motiv pe care nici nu mi-l amintesc, mi-am luat echipa de constructori si am plecat, dar mi-a parut rau si intre timp am mai carpit-o eu cumva.


Si pentru ca este foarte dureros razboiul dintre parinti si copii, fiindca la randul meu am si eu copii, casatoriti la casele lor si am crezut ca eu o sa am o familie mare si unita si nu o sa ne certam niciodata, ca ne vom iubi vesnic si ne vom ajuta reciproc oricand, dar constat ca nu este asa, sunt inevitabile contradictiile, certurile si cine nu recunoaste minte, fiindca eu inca nu am vazut o familie in care sa nu existe conflicte, dar am vazut unele care sunt foarte unite si orice s-ar intampla, sar toti si se ajuta intre ei, la nevoie uita totul si isi rezolva problemele mai ales in fata strainilor, fapt care ma determina sa iau o decizie, sa merg sa caut o firma de izolatii si sa o trimit la casa parinteasca si sa termine ce am inceput, iar mai multe detalii pe e-izolatii.ro am gasit suficiente incat aproape ca le-am invatat deja si imi vor folosi pe viitor.
            
Eu nu cred in ‘’ blestemul banilor ‘’, sau in ‘’ crizele financiare ‘’ fabricate de stapanii lumii sa ne domine mai usor, eu cred in ‘’ crizele de dragoste si uniune ‘’. Cred ca intreg poporul roman trece printr-o mare criza de dragoste, ne-am imprastiat toti si ne-am instrainat si insingurat, credeam ca si Oana Zavoranu ca strainul ne vrea binele, fereasca-ne Dumnezeu sa mai apeleze cineva si la vrajitoare, fiindca ele exista si in Bilbie scrie ca asa cum credem ca exista Dumnezeu, asa sa credeam ca exista si partea intunecata a lucrurilor care incepe cu razboiul sufleteleor. Asa ca ma grabesc sa caut o firma care sa-mi rezonveze casa parinteasca, sa o izoleze prin interior si prin exterior, pentru energia termica si poluarea fonica, mai ales ca acum exista materiale de ultima generatie si noi tehnologii de aplicare ale acestora si sper ca tatal meu sa fericit. Eu va urez, dragi prieteni, sa va iubiti mult si sa va ajutati reciproc pana nu e prea tarziu ! Dragoste si pace !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu